|
|
|
|
|
kategoria : / /
Pokemon przygody z drużyną marzeń
a u t o r : Lisq
w s t ę p :
To mój 1 utwór i mam nadzieje że się spodoba. Proszę też o pisanie tego co mam poprawić lub podawaniu propozycji do serii. Życzę miłego czytania.
u t w ó r :
PROLOG W mieście Lumiose w regionie Kalos mieszka Natali Serain która jutro skończy 10 lat. Ja: To już jutro będę mogła odebrać swojego pierwszego pokemona- ucieszyłam się i włączyła telewizje. TV: Witam nazywam się profesor Sykamor a dzisiaj przedstawię- w tym momencie wyrzucił trzy pokeballe i ukazały się wszystkie pokemony każdy początkujący trener ma prawo wybrać fennekin to żółty fenek typu ognistego- pokemon uśmiechnął się -natomiast obok niego siedzi chespin wiewiórka typu trawiastego- wiewiórka próbowała pokazać że jest silna ale wyszła na słodką- i ostatni ale nie najgorszy froakie żaba jak się pewnie domyślacie typu wodnego-froakie odwrócił się w drugą stronę jakby go to nie obchodziło-no tak na tym kończymy nasz program. Mama: Natali do spania!-krzyknęła Ja: Już!-odpowiedziałam i położyłam się do spania.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1480
il. komentarzy : 1
|
linii : 7
słów : 155
znaków : 863
data dodania : 2016-10-06
|
a u t o r : Lisq
d a t a : 2016-10-06
Następne części będą dłuższe
:)
strona 1 z 1
strona :
1
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|