F A Q :
Tutaj możesz przeczytać często zadawane pytania deszczowce.pl i rzadko udzielane odpowiedzi.
Prawdę mówiąc to pytanie póki co musieliśmy ułożyć sami, bo na razie nikt ich nam jeszcze nie zadał.
Głowiliśmy się długo, a te kilka pytań to efekt naszej wytężonej pracy.
Najpierw jednak jeszcze krótka uwaga. Jeżeli masz jakiekolwiek pytanie, którego nie ma na tej stronie,
to skorzystaj z tego formularza.
Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć, a Twoje pytanie najprawdopodobniej
trafi również tutaj.
Pytania ogólne :
1) Czy można edytować dodane utwory ?
2) Czy wreszcie zrobicie również forum ?
3) Wasza strona jest beznadziejna !
4) Czy umieścicie gdzieś link do mojej strony na waszej ?
5) Ktoś natrętnie umieszcza głupie komentarze przy moich utworach !
Czy można edytować dodane utwory ?
Tak, wystarczy, żę się zalogujesz i przejdziesz do trybu oglądnia utworu, a pod tekstem
powinien znajdować się link do opcji edycji utworu. Pamiętaj, że musisz być zalogowana\y !
Czy wreszcie zrobicie również forum ?
To jest dość niewygodne pytanie :). Odpowiedź brzmi : zrobimy, choć nie wiem czy w najbliższym czasie :].
Wasza strona jest beznadziejna !
Ha, Twoja też !
Czy umieścicie gdzieś link do mojej strony na waszej ?
Zależy od jakości Twojej strony i jeszcze wielu czynników :). Zawsze możesz jednak napisać z taką propozycją!
Skorzystaj z formularza w dziale kontakt.
Ktoś natrętnie umieszcza głupie komentarze przy moich utworach !
Jako Autor masz prawo usuwać wszelkie komentarze ze swojego utworu i jest to prawo, z którego należy korzystać.
A potem pospamuj jego utwory ! :)