|
|
|
|
|
kategoria : / /
Shingeki No Drama
a u t o r : Meridanis
w s t ę p :
W ciemnościach za murami... W jednym miejscu po cichu... Siedzi dziewczyna, gładząc włosy chłopaka, śpiewając: Śpij maleńki kwiatulinku, Nie płacz mój kochany, tytani nie przedrą się... Będzie wszystko dobrze.
u t w ó r :
- Mikasa! Mikasa! - Tak? Odwrócona tyłem Mikasa uważnie oglądała swój sprzęt, po czym na dźwięk głosu Erena, odwróciła głowę. - Za pięć minut mamy stawić się w głównym budynku rady. Nie wiadomo co z Annie. Mamy problemy. Zdyszany Eren stanął w drzwiach i ze złościom wbił wzrok w podłogę. - Już idę. Odpowiedziała Mikasa i przeczesała włosy. Nagle stanęła jak wryta i spytała: - Będzie tam... K-Kapral Levi? - Co? Jasne! Skąd to pytanie? I czemu jesteś taka czerwona? Zdziwiony Eren odpowiedział na pytanie i z zaskoczeniem ogląda£ twarz Mikasy. - Wcale nie jestem czerwona! J-ja tylko... - Zbierać się bachory. Mamy tytana do pokonania. Levi stał w drzwiach z wyraźną odrazą ma twarzy wyszedł z pokoju.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 4.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1254
il. komentarzy : 1
|
linii : 13
słów : 143
znaków : 720
data dodania : 2016-08-04
|
W Twojej historii jest kilka błędów. Fajnie by było je poprawić. Zwróć uwagę na konstrukcję dialogów np:
-Tak? -zaskoczona dziewczyna odwróciła się gwałtownie. Głos Erena oderwał ją od pracy. Od 15 minut zajęta byłą sprawdzanie sprzętu.
Nie trzeba pisać, że dziewczyna jest czerwona. Wystarczy ująć to w dialogu. Np
-Już idę -odpowiedziała dziewczyna, odruchowo przeczesując włosy. Nagle znieruchomiała, kiedy w jej głowie pojawiła się pewna myśl -Będzie tam Kapral Levi? -zapytała czując, że się czerwieni.
Mam nadzieję, że się nie zrazisz i napiszesz ciąg dalszy. Powdozenia :-D
strona 1 z 1
strona :
1
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|