|
|
|
|
|
kategoria : / /
Don't let Me go - The Walking Dead
a u t o r : Alex0699
w s t ę p :
Nastoletnia Kate musi zmierzyć się z okrutną rzeczywistością. Razem z resztą ocalałych stara się przetrwać apokalipsę zombie.
u t w ó r :
Prolog [...po raz ostatni widzę tych których kocham.]
Pospiesznie spakowałam najpotrzebniejsze rzeczy i zniosłam je na dół. Rodzice rozmawiali z wujkiem Georgem. Zadzwonił dzwonek do drzwi. Przyszła Naomi z rodzicami i siostrą. Jej rodzice dołączyli do rozmowy , my poszłyśmy spakować walizki do bagażnika. Z kuchni wzięłyśmy naszykowane przez moją mamę kanapki. Pożegnałam się z rodzicami i weszłam do samochodu. Powoli zaczęliśmy odjeżdżać a ja patrzyłam na moich rodziców i na mój dom. Zastanawiałam się czy po raz ostatni widzę tych których kocham.Opuściliśmy przedmieścia Los Angeles i wjechaliśmy na trasę. Od razu stanęliśmy w korku.Siedzieliśmy w milczeniu. Scarlett zaczęła płakać, wujek Georg nerwowo spoglądał w boczne lusterko, a ja patrzyłam na Naomi. Gdy spojrzała na mnie do naszych oczu zaczęły napływać łzy. Wiedziałyśmy ,że nasze normalne życie zapewne się skończy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 5.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1300
il. komentarzy : 0
|
linii : 4
słów : 172
znaków : 888
data dodania : 2016-06-04
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|