|
|
|
|
|
kategoria : / /
Dzieje się w końcu.
a u t o r : Martynkaa122
w s t ę p :
Tutaj się trochę dzieje!
u t w ó r :
*perspektywa Jasia* O 00:00 zaczęliśmy śpiewać dla Martynki sto lat i składać jej życzenia...wyzruszyla się strasznie, zaczęła płakać i w ogóle...Ze szczęścia oczywiście to było słodkie staraliśmy się ją uspokoić. -Dobra lecimy spać!-powiedział Oskar. Wszyscy przytakneli bo byli mocno zmęczeni. -Martyna, wyjdź z namiotu za15 minut okej? Powiedziałem jej to jak wróciliśmy już na nasz 'oboz'. -Ale po co?-oczy się jejnswiecily wyraźnie cieszyła się z tego. -zobaczysz-poscilem jej oczko. -Okeeej. Za 15 minut już wyszła i poszliśmy nadmienić staw. -Co Ty robisz?-powiedziała dziewczyna śmiejąc się lekko. -pw? -W. -Pocałuj mnie. -Ale gdzie?-zaśmiaąa się. - W usta.-powiedziałam poważnym tonem a zarazem uśmiechem. -boisz się? -Nie ze się boję, ale wolę jak byś Ty to zrobił. Przyblilzylem się do niej. Patrzyłem na nią intensywnie starając się wyczytać coś z jej oczu ale nic. Delikatnie musnalem jej usta, żeby poczuła podniecenie..kiedy się trochę odsunąłem to zauważyłem jak zagryza warge i się na mnie patrzy wiedziałem czego chce. Jeszcze raz musnąłem jej usta, tym razem wsadzajc język i dotykając jej nasze usta byly szsynchrobnizowane., usiadła na mnie okrakiem, żeby było nam wygodniej. Jej ręce wplatly się w moje włosy co było zajebiste. Zajebiscie całuję, zajebiscie.. Oderwalismy się od siebie wziąłem jej ręke i skierowałem ja na moje krocze spojrzała w dół gdzie zobaczyła delikatnie wyprzedzenie. -Wiesz co to znaczy, prawda? -Hm?-powiedziała ledwo dysząc. -że mnie strasznie podniecasz. - Ty mnie też.-powiedziała to i gwałtownie wpijajac się w moje usta.
*perspektywa Ani Musnął moje usta wkładając język i dotykając mojego. Nasze usta byly zsynchronizowane. Usiadłam na nim okrakiem. Oderwalismy się od siebie kiedy wziął moja rękę i skierował ją na swoje krocze, gdzie poczułam delikatne wybrzuszenie. Boże co on zd mną robi... Zaczął robić mi Malinke kiedy ponownie oderwalismy się od siebie.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 6.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1376
il. komentarzy : 0
|
linii : 29
słów : 358
znaków : 1949
data dodania : 2015-08-29
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|