|
|
|
|
|
kategoria : / /
;)
a u t o r : Martynkaa122
w s t ę p :
Teraz się zacznie trochę. Konentujcie!
u t w ó r :
Szliśmy tak przez 10 minut. -Jesteśmy!-krzyknął Jaś. Było tu pęknie. Jaki jakby 'oboz' tutaj wszyscy mieli swój 'kąt' -Dobra dziewczyny idźcie się rozpakować bo już jest 18!-powiedział Kacper. Jak powiedział, tak zrobiłyłmy. Namiot był zadziwiająco duży, zaczełyśmy się zapakować kiedy Karolina Poaiedziala-jestwscie dla Mnie najważniejsze. -Ty dla nas też powiedziałysmy z Natalka w tym samym czasie się przytulając we trzy. Kiedy skończyliśmy się rozpakowywać poszłysmy do chłopaków. -Chodźcie już! Jest 19!-krzyknęłam. -Szlysmy zs chłopakami którzy przeprowadzili nas nad staw. Było tam pięknie...nie do opisania. -Gramy w prawdę czy wyzwabue-powiedzial Kacper. -pw Natalia? -W. -Wskocz do stawu..-heheh wszyscy się zaśmialismy. -ZROBILA TOOO! Bravo! -Pw Jasiu? -W. -Pocałuj Martynę.-mówiąc zauważyła jak we dwóch siebl ucieszyli na tą wiadomość. -A gdzie mam ją pocałować?-zaśmiał się. -W usta głuptasie.-na co wszyscy zrobili 'uuu' -Mogę?-spytał się mnie, na co zrobiłam się czeroroena. -jeśli musisz powiedziała... -Powiedziałam śmiejąc sięr jak idiotka. -No całuj ja!-wszyscy wykrzyczeli.
Delikatnie musnął moje usta...coś we mnie pękło...byłam pewna, że po prostu go kocham..zrobił chyba to specjalnie...chodzi o to, że tak krótko, można było odczytać z mojego wyrazu twarzy, że chce jeszcze. -Uuulalala...-usłyszałam śmievhy przyjaciół. Graliśmy jeszcze chwilę a później robiliśmy różne fajne rzeczy.
*perspektywa Jasia* Delikatnie musiałem jej usta...coś we mnie pękło..ona musi być moja...kocham ją...! Dla też się chyba to podobało bo ma taką minę jakby chciała jeszcze...zobaczy..będzie miała wieecej, rozmazylem się.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1265
il. komentarzy : 0
|
linii : 27
słów : 306
znaków : 1672
data dodania : 2015-08-29
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|