|
|
|
|
|
kategoria : / /
Pełnia
a u t o r : malala
Pełnia. Czas kiedy wszystko ożywa. Mówiąc że wszystko ożywa mam na myśli te wilkołaki wampiry itd. Ale ja opowiem o pewnym wilkołaku z klanu "Pełnia" Który dość miał tego że wszyscy mu rozkazują. Był wilkołakiem beta więc musiał wykonywać rozkazy alf. A to przynieść jakąś zdobycz na kolację której nawet nie mógł zjeść tylko musiał się żywić resztkami, głównie kośćmi ale czasami zdarzało się jakieś śmierdzące, zatęchłe mięso które MUSIAŁ zjeść bo niczego innego nie miał. Wkradł się więc do tajnej biblioteki do której wstęp miał tylko przywódca i jego żona. Przeczesał całą bibliotekę ąż natrafił na pewną malutką srebrną książeczkę która była ukryta za kaloryferem. "Aby stać się przywódcą trzeba zabić dominującego samca" Przeczytał w myślach po czym odłożył książkę na miejsce. -Tak! To jest myśl. Powiedział i na palcach wyszedł z pomieszczenia. Zmienił się w wilka wysokiego na prawie metr 90. (Dominujący samiec mógł osiągać 2. 20 metr!) Wkradł się do sypialni. Była ładnie urządzona w stylu retro a na jednej ścianie był prze piękny arras. Po cichu skradał się do łóżka, wziął ostry nóż kiedy nagle... Jego żona się obudziła i wycelowała w niego pistolet -Jeszcze jeden ruch a będziesz nie żył. Powiedziała -Przepraszam... Powiedział cicho, wbił w niego nóż i uciekł w głąb lasu i tam dożył reszty swoich dni.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1270
il. komentarzy : 0
|
linii : 20
słów : 260
znaków : 1341
data dodania : 2014-03-27
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|