|
|
|
|
|
kategoria : Poezja / Poezja wierszowana / O ludziach
„Mrowisko”
a u t o r : adamo7489
w s t ę p :
bez komentarza
u t w ó r :
W naszym mrowisku wiele się dzieje, są obowiązki, zabawy, rozmowy, a większość mrówek ma swoje mieszkanie, dowód, telefon i kod pocztowy.
W szkołach się uczy małe mróweczki, ( by zdobyć zawód i zacząć pracować ), niektóre ćwiczą po lekcjach śpiewanie, inne sport, taniec wolą trenować.
Nie widzą świata nasze mróweczki, poza mrowiskiem tak dobrze im znanym, w dodatku ogromnie spieszą się wszystkie, by być kimś ważnym, rozpoznawanym.
Biorą więc udział ( w czym tylko można ), tu konkurs, mistrzostwa, tam olimpiada, w głowach jedynie pragnienie zwycięstwa, niejedna z mrówek po drodze pada...
Tak więc szukają nasze mróweczki, choć same nie wiedzą czego dokładnie, dopiero wówczas zmieniają swe życie, gdy jakieś nieszczęście na nie spadnie.
W mrowisku z uczuć się wyśmiewają i wytykają odmieńców palcami, Bo przecież mamy wiek dwudziesty pierwszy! Trzeba do przodu kroczyć kochani!
Już nawet nieliczne mrówpoetki, boją się pisać o swoich uczuciach, bo jakaś mrówka-poetka-literat może w ich prostą twórczość wejść w butach...
a ONA i ON nie byli znani choć adres ich znany był wszystkim
ONA i ON nie byli bogami a pomagali wszystkim
ONA i ON szli poprzez życie, w swe oczy patrząc z czułością, dlatego właśnie WYGRALI!, gdyż żyli swoją MIŁOŚCIĄ.
19.04.2006, Katowice
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 2265
il. komentarzy : 0
|
linii : 50
słów : 241
znaków : 1377
data dodania : 2006-04-20
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|