|
|
|
|
|
kategoria : / /
Szkoła otaku - prolog
a u t o r : Laija
w s t ę p :
Hey, to pierwszy ff który napisałam wraz z moimi dwiema koleżankami. Przepraszam za błędy. Zaczynamy od króciutkiego prologu. Mam nadzieję że was zaciekawi. :)
u t w ó r :
(echo-chan dołączyła do rozmowy) J-Ohayo E-Ohayo (su-sama dołączyła do rozmowy) S-Ohayo J-Jak wakacje?? E- Może być, a u cb ?? S- Dobrze, ale chce już do szkoły XD E-Ja też J-Spoko E-A ty nie chcesz?? J-Ja w sumie też, tęsknie za moimi walniętymi wychowawcami XD S-Ja w sumie też tęsknie za jednym profesorem ….. E- A wiesz, że mieszkałam na wakacjach w tym samym hotelu co on :D S-Dziad !!! Dopiero mówisz, a jeśli już to czy dostał moją kartkę, a raczej kartki? E-A więc to było to !! Widziałam jak niósł stos pocztówek, ale nie spodziewałam się, że to od ciebie, a więc wszystko jasne :) Jun-kun jesteś jeszcze???? J-Jestem jestem tylko nie chciałam wam przerywać tej interesującej konwersacji E-Aha :) J-Nomm... ;* S- Pisanie jednego wyrazu powinno być zakazane ;// E-Heh:D J-Aha xD S-Od jutra wiem gdzie śpicie E-Weź nie strasz mnie bardziej, pamiętasz nasz panie sprzątaczki S-Trudno zapomnieć J-Czego chcecie to bardzo miłe kobiety E-No nie powiedziała bym tego szczególnie o nich, pamiętacie jak pierwszej nocy w akademiku bałam się zasnąć J-Podczas pierwszej nocy robi się imprezę a nie się śpi E- A następnego dnia był test sprawdzający nasz poziom wiedzy nigdy nie zapomnę waszych min gdy dostałyśmy wyniki S-Nie przynudzaj echo-chan, czy ja ci wyglądam na moją siostrę, a tak jak jesteśmy przy początku roku mam nadzieję, że nie zaśpię E-Hahaha to by było chyba święto :D J-No dokładnie ; P S-Baaardzo śmieszne E-Założymy się :) J-Ale po co ?? S-Mówicie zupełnie jak moja siostra Yu, a tak w ogóle rozchorowała się i w szkole będzie dopiero za tydzień. E-Oooo szkoda miała mi pomóc J-A w czym? E- W kampanii wyborczej znowu startuje na przewodniczącego szkoły J-O fajnie :D S-Głosuje na ciebie E-Dzięki :* muszę kończyć, bo jest późno, a jutro trzeba wcześnie wstawać papa (echo-chan opuściła rozmowę) S-Ja muszę jeszcze biec do apteki (Wredna małpa nawet jak jest chora to mnie wykorzystuje :// ) J-Spoko czyli też spadasz ? S- Niestety......... a poza tym mam jeszcze plany na wieczór :) Dobranocka weź przykład z naszej kochanej i grzecznej Echo-chan i idź spać J-Nie dzięki a jakie masz plany Suisensaki? S-Ibekukuro nigdy nie śpi :) (su-sama opuściła rozmowę) (Jun-kun opuściła rozmowę)
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 1.33
il. ocen : 3
il. odsłon : 1344
il. komentarzy : 2
|
linii : 51
słów : 419
znaków : 2276
data dodania : 2013-08-01
|
a u t o r : Meena
d a t a : 2014-12-15
Nie jest złe
To jest jak wyrwane z jakiejś stronki społecznościowej. Co prawda nie zachwyca, ani nie zostaje w pamięci, ale czyta się szybko i przyjemnie.
a u t o r : Thanatos
d a t a : 2013-08-30
To jest okropne.
Nie rozumiem po co ty to w ogóle tutaj wstawiłaś. Według mnie to jest po prostu jakaś głupia rozmowa, która w ogóle nie ma nic wspólnego ze sztuką pisaną.
strona 1 z 1
strona :
1
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|