|
|
|
|
|
kategoria : / /
Skazana na samą siebie (VI)
a u t o r : honda212121
w s t ę p :
*od tego momentu wcielam się w głóną postać* Kolejny dzień do pracy o której nawet nie chce mi sie myśleć. W prawdzie spłaciłam już ten mandat ale potrzebowałam pieniędzy.
u t w ó r :
I bez pieniędzy potrafię żyć na zasiłku i rencie po rodzicach. Szkoła już mnie męczyła ale musiałam do niej iść. Nie zdążyłam wejść w próg drzwi a już zaczęli mnie obgadywać. Usiadłam w kącie słuchając Rock'a. Jacyś debile zabrali mi torbe a z niej wyleciały tablety. -łoo,,,pokrako bieżesz to.? -oddaj.!! -bierzesz.? -oddaj to debilu.!! -co tak nieładnie...nie potrafisz sobie poradzić z życiem i zaczynasz wciągać. -chuj cię to obchodzi.!! -Co się tutaj dzieje.? -panie dyrektorze proszę zobaczyć co wyleciało jej z torby. Wziął buteleczke w rękę. -panno Vanesso zapraszam do gabinetu. Usiadłam na krześle opierając się o swoje kolana i patrząc w podłoge. -Prosze wytłumaczyć co to jest. Prosze na mnie spojrzeć. Podniosłam wzrok na dyrka. -wytłumacz co to.! -no nie widzi pan ślepy.? -nie tym tonem moja droga. -dobra ja się zmywam proszę oddać moją własność. -niestety to zostanie skonfiskowane -dobra i tak moge tego dostać o wiele więcej miłego wieczoru. Trzasnęłam drzwiami i wróciłam autobusem do domu. Usiadłam na kanapie wpatrując się w swoje odbicie.Poszłam odtworzyć drzwi ale nie spodziewałam sie gości. -co tu chcesz śmieciu.? -no dalej pokaż jaka jesteś co ukrywasz. Kamerował mnie nie mając takiego prawa. -co mam ci pokazać.? -pokaż jak wciągasz.? Co jeszcze ukrywasz.? -wypierdalaj.! Zamknęłam muz przed nosem drzwi.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1696
il. komentarzy : 0
|
linii : 31
słów : 253
znaków : 1366
data dodania : 2013-06-09
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|