FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



Powieść (Prolog)

a u t o r :    Soff


w s t ę p :   

Prolog



u t w ó r :

Prolog
Siedziałam w drugim rzędzie, blisko tablicy i ekranu, na którym nauczyciel pozbawiony wszelkiej chęci i twórczości wyświetlał film autorstwa osoby muszącej posiadać podobne cechy. Byłam zmęczona, zmęczona swym krótkim życiem, zmęczona tym, że był piątek po południu, a nawet zmęczona niskim ciśnieniem, ale przede wszystkim zmęczona znudzeniem, które towarzyszyło tej lekcji. Trzeba bowiem wiedzieć, że, będąc mną, nie posiada się możliwości zwyczajnego nudzenia się. Kiedy przychodzi, niby tak wypatrywana, chwila bezczynności, me ciało i umysł zaczynają wspólnie działać na mą niekorzyść. Szczególnie, kiedy zbliża się okres. Jak długo można pożądać? Parę, paręnaście minut – niech będzie. Ale parędziesiąt, a dokładnie czterdzieści pięć, minut pożądania może przyprawić o szaleństwo. A z pewnością o zmęczenie.
Dopiero dzwonek wywołał pewną ulgę. Pewną. Wyszłam ze szkoły, ciągnąc za sobą woń swego zewnętrzno-wewnętrznego piękna i lakieru do włosów. Stwierdziłam, że czuję się bardzo samotna i odrzucona, a niebo o barwie mogiły wypełniało mą duszę frustracją. To pewnie sprawa tego niskiego ciśnienia i okresu.









o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 6.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1461
il. komentarzy : 2
linii : 8
słów : 223
znaków : 1142
data dodania : 2013-04-13

k o m e n t a r z e

    a u t o r : dragobonita
    d a t a : 2013-04-13

PS: zapraszam do czytania mojego fica z Dragon Balla-komentarze i oceny mile widziane XD

    a u t o r : dragobonita
    d a t a : 2013-04-13

Taka szósteczka na zachętę :3 Jako jedna z tutejszych autorek wiem, jak komentarze motywują do pracy. Weny życzę, mając nadzieję, że nie masz słomianego zapału. Pozdrowienia
Bonita :*

strona 1 z 1
strona : 1  

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e