FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



Jeden błąd... (III)

a u t o r :    dragobonita


w s t ę p :   

To pierwszy tekst jaki sprawdziła mi moja kochana beta-dlatego dedykuję jej go.
For you, Tamapoke!
Enjoy



u t w ó r :

-Witaj ojcze. Kazałeś mi tu przyjść.
-Raditz? Tak, szukałem cię. Mam ci coś do powiedzenia-Bardock bez pośpiechu ściągał czerwone froty z przedramion.-Słyszałeś pewnie, że twój brat leci na kolejną planetę. Jeśli nie, to właśnie usłyszałeś. W związku z tym chcę cię o coś poprosić.
-... Rozumiem-chłopak nie był w stanie oderwać wzroku od ojca, który nieświadom zażenowania syna stopniowo się przed nim obnażał.
-Chcę, abyś poleciał tam razem z nim-wojownik ściągnął z siebie koszulę.-Nie jako wsparcie przy eliminowaniu gatunku. Masz go po prostu chronić.
-Ale przecież...! Ja też mam swoje sprawy do załatwienia, misje, treningi-Raditz poczerwieniał, nie tylko z gniewu. Spodnie Bardocka właśnie wylądowały na ziemi.
-Nie. Nie masz. Wszystko zostało anulowane-mężczyzna uśmiechnął się pod nosem.-Zrozum, po prostu nie chcę, aby stało się to, co ostatnio. A teraz idź. Twój brat został już zapewne powiadomiony o tej małej zmianie planu.
Chłopak z ulgą opuścił sypialnię ojca. 'Nigdy więcej... Nigdy więcej nie przyjdę do niego o tej porze. Jak będzie miał jakąś sprawę, pofatyguje się do mnie osobiście'.

---------------------------- ------------------------------ ----

Od autora: dotychczas dodawałam króciutkie fragmenty ale zamierzam zwiększyć limit (z biegiem czasu).






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 5.50
il. ocen : 2
il. odsłon : 1544
il. komentarzy : 2
linii : 11
słów : 227
znaków : 1285
data dodania : 2013-03-28

k o m e n t a r z e

    a u t o r : dragobonita
    d a t a : 2013-04-06

Bardzo dziękuję X3

    a u t o r : POKEMON
    d a t a : 2013-04-06

Zaczyna się robić coraz ciekawiej.

strona 1 z 1
strona : 1  

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e