FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



Jeden błąd... (II)

a u t o r :    dragobonita


w s t ę p :   

To część druga, mam nadzieję że nie zmarnowałam pomysłu... FF z Dragon Balla



u t w ó r :

W tłumie osób usłyszał charakterystyczny śmiech swojego starszego brata. Skrzywił się, ale z braku innych opcji skierował swoje kroki w jego stronę.
-Cześć, Raditz-wycedził przez zaciśnięte zęby, siadając jak najdalej od chłopaka.
-O! Braciszek. Coś nie tak, główka nadal boli? Po wczorajszym sparringu zastanawiałem się, czy zwleczesz się w ogóle z łóżka.
-Spokojna twoja mała bezużyteczna. Dałem radę, choć miałem dylemat: co zrobić, by nie musieć oglądać twojej parszywej mordy.
-A chcesz, żeby cie tyłek przez tydzień bolał? Bo jak ci zaraz...
-Raditz! Nie wiedziałem, że gustujesz w małych chłopcach-Kakarotto zachichotał złośliwie.
Wszyscy podłapali dowcip. Starszy brat nie zamierzał jednak pozostawać dłużnym.
-Ja nie, ale lepiej pilnuj swojej cnoty, bo tam gdzie cię wyślą za dwa dni kręcą się różne, dziwne typy.
Kakarotto zbladł. 'Wyślą?', pomyślał z trwogą. To mogło równać się tylko jednemu-misji kolonizacyjnej. To już druga... choć po pierwszej nie zostały mu najlepsze wspomnienia.






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 5.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1461
il. komentarzy : 1
linii : 9
słów : 180
znaków : 1005
data dodania : 2013-03-26

k o m e n t a r z e

    a u t o r : honda212121
    d a t a : 2013-05-09

Trochę krótkie ale bardzo ciekawe

strona 1 z 1
strona : 1  

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e