FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



Jeden błąd...

a u t o r :    dragobonita


w s t ę p :   

Pierwsza część fanfica o Dragon Ballu. Opowiada o alternatywnej histori znanych, Saiyańskich wojowników. Miłego czytania.



u t w ó r :

Kakarotto powoli otworzył oczy i usiadł na twardej pryczy. Przeciągnął się i jęknął z bólu-po ostatnim treningu z bratem nie czuł połowy ciała, która właśnie dawała o sobie znać.
-Radizt, zamorduję cię. Kiedyś, w niedalekiej przyszłości...
Cłopak wstał sięgając po jednoczęściowy, niebieski kostium. Jego ogon zgrabnie drżał przy podłodze gdy ten ubierał się w ciszy. Po włożeniu na siebie kompletnej zbroi poklepał się w pierś otwartą dłonią i wyszedł na śniadanie.

W mesie zebrał się już spory zwierzyniec-młodzi wojownicy najróżniejszych ras spożywali razem posiłek, głośno przy tym dyskutując. Kakarotto odebrał swoją miskę i rozglądał się za wolnym miejscem. Tak się złożyło, że jedyne niezajęte krzesła stały przy stoliku Saiyan-nie zdziwiło go to. Nikt nie ważył się tam siadać w obawie przed walką, jaka by się wywiązała. Łatwo domyśleć się, kto by wygrał.






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 5.00
il. ocen : 2
il. odsłon : 1483
il. komentarzy : 1
linii : 5
słów : 172
znaków : 869
data dodania : 2013-03-26

k o m e n t a r z e

    a u t o r : POKEMON
    d a t a : 2013-04-06

Widzę, że twoje notki są jeszcze krótsze od moich. Co do treści to całkiem ciekawe choć brakuje mi tu jakiegoś dialogu

strona 1 z 1
strona : 1  

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e