|
|
|
|
|
kategoria : / /
Skazana na samą siebie
a u t o r : honda212121
w s t ę p :
ROZDZIAŁ(III) Przez noc stan Vanessy się pogorszył.Przez moment lekarze ją stracili.Ale po różnych próbach uratowania jej serce znów zaczęło bić!
u t w ó r :
Przeniesiono ją na inną sale.Na sale gdzie był chłopak który trafił tu właśnie przez narkotyki. Pielęgniarka zapoznała ich ze sobą i wyszła -Hej a więc jesteś Vanessa tak? -tak-pomyślała co ten kolo chce?Niech się lepiej odwali nie mam dziś humoru. -bardzo ładne masz imię. -dziękuję. I na moment zapadła cisza. Chłopak patrzył jej się głęboko w oczy i uśmiechał. A ona chciała żeby ta chwila trwała wiecznie!! -Vanesso dlaczego tutaj jesteś! -hmm...jestem tu ponieważ nie byłam akceptowana przez znajomych i zaczęłam brać prochy. -współczuję być nie akceptowanym przez ludzi.-van pomyślała że Matti mówi to żeby ją pocieszyć więc zadała mu to samo pytanie, -a ty czemu tu jesteś? -no wiesz jestem tu ponieważ.....hmmm,miałem dziewczynę którą bardzo kochałem ale ona była zemną tylko po to żeby poderwać mojego najlepszego przyjaciela.Pff po kutni straciłem brata i osobę którą tak kochałem. -bardzo współczuję -Nie potrzebuję współczucia sam doprowadziłem do takiej sytuacji. -Aha.ałłł -nic ci nie jest-spytał troskliwym głosem -nie tylko strasznie boli mnie głowa po tych cholernych prochach!! -wiesz co bardzo przypominasz moją dziewczynę -naprawdę-pomyślała co jestem tak samo chamska? -takk.Jesteś tak samo piękna. Może i piękniejsza. Masz piękne błyszczące oczy. I bardzo piękny uśmiech. Dziewczyna uśmiechnęła się do niego i nastała kompletna cisza. Nagle Mattiemu zadzwonił telefon.Van od wróciła się i usnęła. Rano:Usłyszała głos pielęgniarki -panienko proszę wstać dziś wraca pani do domu. I ta cholerna myśl wracasz do miejsca którego tak bardzo nienawidzisz!! Vanessa zabrała swoje rzeczy pożegnała się ze znajomym i wyszła.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 6.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1297
il. komentarzy : 1
|
linii : 26
słów : 317
znaków : 1662
data dodania : 2013-01-12
|
a u t o r : Julia902
d a t a : 2013-01-14
EHM !!!! JAK JA CHCE JUŻ 4 ROZDZIAŁ !! :3 DAWAJ TU GO XD
strona 1 z 1
strona :
1
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|