|
|
|
|
|
kategoria : / /
Skazana na samą siebie
a u t o r : honda212121
w s t ę p :
ROZDZIAŁ (II) Wruciła do domu i zaczęła się pakować. Nie chciała już mieszkać w miejscu gdzie robiła za klauna.
u t w ó r :
Chciała się od tego uwolnić.Zabrała pieniądze które trzymała na ważne chwile i wybiegła z walizką. Po chwili zorientowała się że nie ma dokąd uciec.NIE MIAŁA NIKOGO.Więc wróciła do pustego,małego mieszkanka.Włączyła muzykę.Położyła się i zaczęła płakać.Okazało się że nawet muzyka jej nie pomagała.Z płaczu usnęła. Po paru godzinach wstała,była cała rozmazana. Poprawiła makijaż i wyszła do jakiegoś klubu. Usiadła i zamówiła drinka.Wtedy podszedł do niej mężczyzna i spytał się jej czy nie chce kupić prochów.Ponieważ była w dołku.To kupiła dwie torebeczki. Vanessa wypiła drinka i poszła do toalety. Wysypała jedną torebeczkę narkotyków i się za ciągła. Cały obraz jaki widziała do tej pory stał się zamazany. Po chwili już nie widziała nic. Słyszała tylko jak jakaś kobieta wzywa pogotowie ratunkowe. Obudziła się będąc w szpitalu. Strasznie bolała ją głowa i miała lekko podpuchnięte oczy. Lekarze powiedzieli że musi być jeden dzień na obserwacji. A ona wolała być w szpitalu niż w domu. Tam mogła porozmawiać nikt jej nie oceniał ani nie wyzywał prawili jej tylko komplementy. Chociaż,że leżała wysączona w szpitalu to,to był jej najpiękniejszy dzień w życiu. KONIEC ROZDZIAŁU (II)
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 6.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1285
il. komentarzy : 1
|
linii : 18
słów : 257
znaków : 1204
data dodania : 2013-01-12
|
a u t o r : Julia902
d a t a : 2013-01-12
Czekam na 3 rozdział kochana ! ;**
strona 1 z 1
strona :
1
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|