|
|
|
|
|
kategoria : / /
''Aureola miłości''
a u t o r : hubertpostt
Gdy w anielską twarz patrzę odeszłym wszechświatem to przed złotym tronem rozrzucam planety tęsknoty. W dłoń oddam ci gwiazdy mej duszy w kuźni wykutej otwórz wrota agatu myśli szytych różanym obłokiem. Wyzwól karety słów niech rydwanem pognają przez ocean na złotych falach goniąc serce komety po drodze mlecznej. W głębie podświadomości wpłyną słodkie szepty miłości będę się napawał cichym głosem przybyłego amora światła.
Gdy zbudzą się krainy kryształowe z objęć chmur wydobyte szafirowe pogłosy wzburzą wulkan samotnego blasku nocy. Morza agatowe wyczarują okręt błyszczący wnętrzem duszy. Błyskawice wyhaftują pieśniarza przędzonego z głębin wód.
W galaktyce harfa koralowych królestw rozpali mroki umysłu. W natchnionych melodiach rozsieje pod stopy srebrny śnieg. Z mroźnych gór wzejdą czerwone róże przeznaczenia i czasu. Ustanę na mokrej polanie i zerwę każdy listek wszechświata. Z kryształowej komnaty wychodzi Morfeusz z szalem snów oddając płodną szkatułkę uczuć haftowaną w tęczy marzeń. Wprowadzę cię po schodach tanzanitu w pajęczyny morza utulimy w tęczowym pokoju ciała wzburzonej miłości.
1-9-IV-2012
Wiersz ten dedykuje Marzenie Annie Sałaj za to że swoimi słowami karmi moją duszę spokojem i sprawia że rzeczywistość nabiera wielobarwnych kolorów .Życzę aby w twej duszy zawsze gościł pokój i żeby nad twoim sercem błyszczały gwiazdy,a za dnia srebrzyste słońce ubrane w twoją radość.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1227
il. komentarzy : 0
|
linii : 30
słów : 277
znaków : 1659
data dodania : 2012-04-09
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|