|
|
|
|
|
kategoria : Poezja / Poezja wierszowana / Romantyczna
Do T.
a u t o r : Kaja
Napisać list ci chciałam O dziewczynie, której skradłeś marzenia. Zabrałeś nadzieję na do szczęścia dążenia. Wiarę też jej odebrałeś - bez pytania Przywłaszczyłeś sobie wszystko co miała.
Skulona siedzi teraz w pokoju samotności, W towarzystwie smutku, żalu, złości i zazdrości. Na żelaznej półce trzyma swego uśmiechu zdjęcie. Patrzenie na nie i płacz stanowią jej główne zajęcie.
Ona chciała być tylko szczęśliwa! Przez ciebie przestała być cnotliwa... Opuściłeś ją poniżoną z wsydu na głowie koroną.
Tą dziewczyną jestem ja, Co u Boga stóp co noc się kaja. Oddałam ci wszystko co posiadałam. Do bólu, utraty duszy cię kochałam.
Napisać list więc ci chciałam, O marzeniach, które miałam, O nadziei, która była I o wierze, która się bezpowrotnie zagubiła.
Teraz nie wiem jak się nazywam. W zakątkach świata realnego się pogubiłam. Nie umiem odnaleźć się w rzeczywistości. Żyję i żyć będę tylko z przykrej konieczności.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1761
il. komentarzy : 0
|
linii : 30
słów : 194
znaków : 953
data dodania : 2006-03-10
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|