|
|
|
|
|
kategoria : / /
HIPNOZA
a u t o r : maria
w s t ę p :
Zrozumieć siebie...
u t w ó r :
Patrzę przed siebie- zamykam oczy, odpływam powoli z ziemskiego istnienia... Nie wiem co może mnie tam zaskoczyć, nie wiem jakie będą me pragnienia... Przemierzam czasoprzestrzeń w szybkim tempie... ... po chwili zatrzymuję się p o w o l i ... ... dotykam rany w moim sercu, wspomnienia które boli ... Kto zranił mnie wtedy ? Kogo ja zraniłam ? Kto wyrwał mi serce i rzucił przed siebie ? Kto pchnął mnie w otchłań - - choć przecież obiecał , że będę czuła się jak w siódmym niebie... Chcę odpowiedzi na te pytania ! ... lecz mój przewodnik dziwnie się wzbrania . Mówi do mnie w innym języku- - zbliżonym do wymówek , rozpaczy i krzyku ! Swoje serce podaje na tacy - - błaga i prosi aby mu wybaczyć... Duszę swoją zwija w srebrną kulę- - i tuli się do mnie czule! Jest mi tak bliski i przeuroczy- - pragnę mu wierzyć i spojrzeć w oczy ... Pytania me nadal pozostają bez wyjaśnienia, lecz moje życie dziwnie się zmienia ...
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 6.00
il. ocen : 2
il. odsłon : 1638
il. komentarzy : 0
|
linii : 28
słów : 178
znaków : 1002
data dodania : 2009-06-17
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|