|
|
|
|
|
kategoria : / /
PIEKŁO CZY RAJ ?
a u t o r : maria
W ogromnych kadziach smoła się gotuje... Smok zieje ogniem - dyszy i pluje ... Przy wielkim stole trwa impreza - - diabeł się zwykłej dziwce zwierza !
Nikt nie ocenia , nie krytykuje - - smoła się tylko dla żartu gotuje . Złodzieje się cieszą i debatują, dziwki już wcale strachu nie czują !
Czart je zaprosił na swoje wesele - - tańczą , a wokół radości tak wiele ! Piekło bajkowe dzisiaj na fali - - nikt się nie boi , nikt się nie żali !
A w niebie panny cnotliwe siedzą, ze strachem reakcję Boga śledzą. Każda z pokorą chyli czoła - - o łaskę i dobroć woła !
Takie to piękne są niebiosa ? Welon na twarzy i stoi bosa... Mroźne chmury stopy jej chłodzą, Dokoła smętne Anioły chodzą .
Tak ma wyglądać Niebieski Raj ? A w piekle piją wódkę i czaj ! W cieple grzeją swoje dłonie , pływają po Styksie na pontonie!
Rzeka zapomnienia wciąga ich i woła - więc tańczą , wirują dookoła ... Nikt się nie martwi , lęku nie czuje - - nikt już bram piekieł nie pilnuje !
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 5.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1345
il. komentarzy : 0
|
linii : 36
słów : 230
znaków : 1115
data dodania : 2009-05-11
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|