|
|
|
|
|
kategoria : / /
Dlaczego umarłem?
a u t o r : Marisha_123
Codziennie, patrząc w Twoje oczy Widziałem lęk, ból... Z każdą chwilą bałaś się o mnie coraz bardziej Ja też się bałem, zadręczałem się myślą, czy nadejdzie kolejny dzień To czułem- strach o każdy kolejny dzień Wiesz jak bardzo Cię kochałem Dlatego nie mogłem dłużej patrzec w te oczy... Bez wyrazu...puste...wysuszone z łez... W przyszłości nie mógłbym dac Ci tego, czego tak bardzo pragnęłaś. Wiesz, że jak niczego innego pragnąłem powrotu do przeszłości , do szczęśliwych lat... Ile dał bym, aby cofnąc czas! Ale znalazłem się w labiryncie bez wyjścia. Tyle razy próbowałaś wyciągną mnie z tego bagna jakim jest... Tyle razy prosiłaś, płakałaś... Tyle razy póbowałem przestac, Mówiłem- "To ostatni raz" Chciałem rzucic to świństwo właśnie dla Ciebie Ale było już za późno Śmierc mnie osaczyła Nawet jeśli rzuciłbym to Nic by to nie dało Byłem już tylko wrakiem Pozostało mi tylko czekac na powolną, bolesną śmierc, Nieodwracalne spadanie w przepaśc, Już tylko męka i ból... Patrzyłaś jak wegetuję, wypalam się od środka, jak każdy skrawek mojego ciała umiera. Żeby zaoszczędzic Ci dalszych, bardziej odrażających widoków- odeszłem... Nie chciałem pewnego dnia obudzic się i w Twoich oczach zobaczyc byc może nawet obrzydzenie Nie oszukujmy się, było coraz gorzej, nic nie było mi w stanie pomóc. Śmierc była dla mnie w tym momncie błogosławieństwem Zostawiłem Cię samą, ale wiem, że jeszcze zdążysz ułożyc sobie życie I zapomniec...
Ale wiesz..?Co noc mi się śnisz... Widzę pozytywne urywki z naszego życia W śnie uśmiechasz się do mnie, mówisz że kochasz, a Twoje oczy są takie radosne! Te oczy...,usta... Chcaiłbym znowu poczuc ich smak...,dotknąc aksamitnej skóry...,napawac się Twoim zapachem.. Tęsknię za Tobą...
Umarłem z miłości Umarłem dla Ciebie A ty...nałogu tryumfuj- pokonałeś mnie.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1045
il. komentarzy : 0
|
linii : 48
słów : 382
znaków : 1853
data dodania : 2009-01-29
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|