|
|
|
|
|
kategoria : Poezja / Poezja wierszowana / Inna
"Do pani M."
a u t o r : Tonks
w s t ę p :
Za natchnienie dziękuję pani M, osobie, która była fałszywym przyjacielem i inspiracją do utworzenia tego wiersza. Utwór powstał przy wsparciu ze strony mojego kochanego rocka :):)
u t w ó r :
Czym jest przyjaźń, bez przyjaciela? Czym jest życie, gdy ktoś umiera? Czym jest miłość, gdy nikt nie kocha? Czym jest radość, gdy każdy szlocha? Jest wtedy pustką, tylko wspomnieniem, bezwartościowym, drobnym marzeniem. Przyjaźni nie ma bez przyjaciela, żyć trzeba dalej, gdy ktoś umiera, bez kochania nie ma miłości, gdy ktoś szlocha, nie czuje radości, dlatego pamiętaj o przyjaźni wartości, żyj pełnią życia , mimo przeciwności, by być kochanym sam po prostu kochaj, a w trudnych chwilach pociesz i powiedz : - nie szlochaj......
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 3.00
il. ocen : 2
il. odsłon : 1814
il. komentarzy : 2
|
linii : 14
słów : 95
znaków : 555
data dodania : 2006-01-24
|
Wiersz zapewne przekazuje intencje autora, ale jak na poezje mało wyraziście. Trchę nie pokolorowany.
a u t o r : Virgina
d a t a : 2006-02-07
Wiersz ładny, taki bardziej pod optymistyczny idzie. Niemniej kilka razy mi 'zgrzytnęło'. Końcówk jest jak dla mnie nieco słabsza, a ostatni wers - za długi. Cóż, nie będę się dużo czepiać, wszk każdy ma inny tok myślenia.
strona 1 z 1
strona :
1
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|