|
|
|
|
|
kategoria : Proza / Fikcja / Inna
brak
a u t o r : cukrowa
w s t ę p :
Mam 34 lata. Albo połowę.
u t w ó r :
Nie krępuj się. To Ty jesteś draniem w tym związku. Tak, sypiam z nim. Mam 34 lata.
A może jest inaczej? Co gdybym miała połowę? Gdybym była kimś innym?
Draniu. To takie zabawne! Mam 34 lata. Albo połowę. Sypiam z nim. To znaczy, właściwie: sypiam z Tobą. Wielu takich znałam, wiesz? Pomyślmy... Drań przyszły policjant. Dobra dusza, szlachetny. Drań były ćpun. Degradacja człowieka do zera. Drań anarchista-buntownik. Straszne ścierwo. A Ty? Drań-słodki-chłopiec? Drań-idealne-ciało? Za mało wprawy, słodki, za mało. Zły chłopiec chce rozkochać i rzucić? Naczytałeś się bajeczek. Kręcą mnie ci źli. Ale Ty do nich nie należysz. Co nie znaczy, że mnie nie kręcisz, o nie, nie, nie! To nie tak. Jesteś kwintesencją męskości. Ale nie draniem. Z resztą- wcale byś nie chciał. Jesteś zbyt idealny. Autodestrukcja to wyższa szkoła jazdy. Jak perwersyjny, wyuzdany seks przez całą noc. Ty wolisz masturbację. Oboje o tym wiemy.
Sypiam z nim. Mam 34 lata. Albo połowę. W każdym razie- mam się świetnie.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 2467
il. komentarzy : 0
|
linii : 20
słów : 195
znaków : 1018
data dodania : 2008-01-25
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|