|
|
|
|
|
kategoria : Poezja / Poezja wierszowana / Filozoficzna
"Wędrowiec samotnej duszy"
a u t o r : HubertPost
Wiatr przyniósł mi słowa pradawnych krain, rozbrzmiałych w ognistym morzu cierpień. Echa jak młoty tysiecy rycerzy, co śmierci ulegli, by w złotych kurhanach imie wychawtować.
Głosy jeszcze cięższe niczym bóle dryfowały, rozpalając zaklęty smutek po okręcie duszy. Jeden szept jak obłąkany tkwił w mej głowie, niczym krzyk kobiety obdartej z dziewictwa.
Ukochany wędrowcze przęklętych galaktyk; moje serce znów namiętnie wznieci płomień. Me oczy rozwarte ze strachu niczym niewolnik oddany na katusze odchodząc w nicość.
Ktoś ty Pani, czy końca mej drogi szukasz... A wrzaski trymfowały w mym umyśle, niczym gromady skrzydlatych szatanów kroczących po ołtarzu duszy planetarnej...
Pragnę umierać przy twoim boku, ulegając woli najwyższej prawdzie. Płonącym tańcem śmierci rozkochani, drwiąc z ludu boski tron obsiądziemy.
15-VII-2007 Dla mojej wspaniałej przyjaciółki Kingi Ludzińskiej.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 4.00
il. ocen : 2
il. odsłon : 2535
il. komentarzy : 0
|
linii : 28
słów : 168
znaków : 943
data dodania : 2007-11-23
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|