|
|
|
|
|
kategoria : Poezja / Poezja wierszowana / Romantyczna
"O Miłości" (4 maj 2004)
a u t o r : akhim
w s t ę p :
Miłość uczuciem jest wielkim jak morze...
u t w ó r :
Miłość uczuciem jest wielkim jak morze, Nie każdy, jednak szczerze Kochać może, Nie każdy, jest gotów na takie wyznania, Bo trzeba znać, sztukę Kochania.
Miłości, nie należy się wstydzić, W Miłości, zabrania się nienawidzić, W Miłości, trzeba być sobie wsparciem, W niepowodzeniu trza trwać uparcie.
Nie wolno z Miłości ranić osoby, i mówić jej, rzeczy smutnych i przykrych, i mówić jej, że nie wie co się czuje, Bo potem się bardzo tego żałuje.
Więc Kochaj, jak możesz i buduj swą Miłość, Nie pozwól, jej legnąć w gruzach, Nie pozwól, by coś Ci ją odebrało, Bo szczerych Miłości jest na prawdę mało.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 6.00
il. ocen : 3
il. odsłon : 2109
il. komentarzy : 2
|
linii : 20
słów : 131
znaków : 623
data dodania : 2007-02-07
|
Nudne to i nieciekawe
Nudne to i nieciekawe ze względu an problematykę, moim skromnym zdaniem. Miłość to przetarty temat, a ów wiersz jest niczego wart; nienowatorskie nużenia-poglądy PeeLa nie ciekawią czytelnika.
Gratuluję.
Twoje wiersze naprawdę mają dobrze przekazany morał. Czekam na kolejne.
strona 1 z 1
strona :
1
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|