|
|
|
|
|
kategoria : Poezja / Poezja wierszowana / Erotyk
Sonata księżycowa
a u t o r : Michiru
w s t ę p :
To nic więcej niż rozmyślania nad ukrytym erotyzmem muzyki...
u t w ó r :
Zagraj raz jeszcze, zagraj kochanie. W tych dźwiękach zaklęta jest miłość. Nie mów nic więcej, słowa są zbędne, Jestem i będę muzyką. Obnarz mnie w taktach, dotknij w oktawach, Smakuj bezwstydnie tą chwilę. Bądź wirtuozem, graj na mnie teraz, W ciszy miłując akordy. Ciała jak struny napięte i prężne, Oddechy w dysonans się łączą. To nasza jest aria, Aniołów symfonia, Natchnionych szeptów frywolny deszcz. Sztuką złączeni, Sztuce oddani, W tej chwili nieśmiertelni i wieczni...
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 5.00
il. ocen : 6
il. odsłon : 3773
il. komentarzy : 6
|
linii : 17
słów : 94
znaków : 499
data dodania : 2006-12-03
|
Doskonały... Po prostu doskonały
..ojej!
..jak sie ocenia? ..1 do pieciu jak w szkole? ..znaczy sie..jedynka to najlepsza ocena?
podoba mi sie
Natchnionych szeptów frywolny deszcz.*
i wogóle...)
Wiesz...
Nasuwa mi się kilka refleksji. Większości nie umiem jeszcze nawet wypowiedzieć, nakreślić. Siedzą sobie gdzieś głęboko i nie chcą wyjść na zewnątrz. Ale to nic. Zastawię pułapki (nieszkodliwe, oczywiście), pokuszę miętą i się pojawią. Nie będą miały wyjścia. Bardzo śliczny wiersz. Pięknie potrafiłeś/aś go przedstawić. Masz lakkie pióro. Fakt, jest jeden błąd ortograficzny, ale i tak chylę czoła.
nie aż tak, ale ok :)
Parę uwag technicznych i dobrze, jakbyś mógł(a) to poprawić :
błąd ortograficzny w wyrazie obnaż, piszemy tę chwilę ( a nie tą ).
Ogólnie całkiem mi się to jednak podoba.
Pozdrawiam!
a u t o r : Eros
d a t a : 2007-01-23
cudowne...
chciałbym poznać taką muzę, z którą sztuką złączony tworzyłbym muzykę z nut naszych serc w miłosnym uniesieniu...dziękuję za ten utwór, cudowny...erotyczna strona muzyki pobudza zmysły...
strona 1 z 1
strona :
1
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|