|
|
|
|
|
kategoria : Poezja / Poezja wierszowana / Przemijanie
"Królowa tajemnych światów."
a u t o r : SebastianPost
w s t ę p :
Po wydaniu debiutanckiego zbioru poezji :"Ogród płaczących słów" wydanego w 2005 roku, gdzie wszystkie utwory zawierały rymy, postanowiłem stworzyć wiersz różniący się formą od tych wcześniejszych.
u t w ó r :
Czas zapomniany przez wieki, tkwi w domowym pałacu mojej brylantowej duszy, śni o krainach wiecznej tęsknoty. Na suficie pojawił się cień. To Persefona, która przybyła w welonie szafirowej nocy, by rzucić mnie w ramiona gwiazd, abym całował złocone usta i ukołysał do snu w ciemnistych komnatach własnej duszy. Ściany wirują aureolą barw, bujajc na huśtawce promieni, pająki niosące umarłą matkę w kokoniastym grobowcu. Mary tańczą wraz z nią i wznoszą pieśń graną na harfie z diamentowymi strunami delikatniejszymi od pajęczyny. I czuję jak z mego wnętrza wypływa serce ubrane w kaszmirowe szaty i szepcze: "Obejmij mnie swoim ciałem. Zostań mym bogiem, gdyż stoisz ponad ludzkim światem. Poniosę cię na hymnach przez otchłanie wieczne, i w komnatach piekielnych z tobą w ciemnościach spocznę." Kocham cię zbawicielko potępionych dusz. Napój me chore serce magią i przybij do krzyża swoich łzawych witraży. Jestem twym jedynym synem niosącym prawdy przez aleje wszechświata, gdzie ślepcy śpią pod ruinami własnych domów czekając na zbawienie. Namaszczę im czoła i poniasę w los szczęścia. Ja w swych łzach dusze ich pochowam. 04-06-2006.
Lirykę tą dedykuję wspaniałej kobiecie - Marioli Srebnickiej, która napełnia me serce brylantowym śpiewem duszy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 2472
il. komentarzy : 0
|
linii : 36
słów : 229
znaków : 1531
data dodania : 2006-10-16
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|