|
|
|
|
|
kategoria : Poezja / Poezja wierszowana / Przemijanie
"Więzień snu."
a u t o r : SebastianPost
Jeden sen i jedna łza - cierpienie szloch i zapomnienie... Gwieździsta krew - księżyca moc - i wszystko w mych oczach blednie.
W oddali krzyknął dzwonu dźwięk. Sczerniałe kruki zniżyły lot... Z nieba wypłynął strachu grom - i całą ziemię okrył mrok.
Serce moje zalała krew... Dotknęła mnie morska cisza. Spojrzałem w kałuże łez i nie ujrzałem tam swego odbicia.
Bicie dzwonów - wrzaski ptactw - nie porwały mego ciała. Przecierałem stróżki swoich łez, zmywając szarą krew rozstania.
Tęsknota za świtem me ciało okryła. Uciec chciałem z tej agonii strachu! Marzyć zacząłem o ranku! o wstaniu! nie czuć już śmiertelnego zapachu!
Wyrwać się chciałem z sennego koszmaru, by zapomnieć o nocnym widoku. Nie chciałem już blasku księżyca, ani słonej krwi w mym człowieczym oku!
Nie nadszedł kres uwięzionych myśli... Nie ujrzałem dnia ni słonecznego promienia... Tylko ciemność w tym śnie istniała - - - i obce cienie błagały, bym nie umierał. 12.08.2002.
Dla mojej przyjaciółki Anny Michalczyk.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 2375
il. komentarzy : 0
|
linii : 38
słów : 203
znaków : 1033
data dodania : 2006-10-16
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|