|
|
|
|
|
kategoria : Poezja / Poezja wierszowana / Przemijanie
"Kobieta konających."
a u t o r : SebastianPost
A kiedy ostatnie światła zgasną, mrokiem splamionym wzniesiesz niemy triumf - podpalisz mymi łzami czarny znicz - niech promień przerażony ukoi szum!
I wzniesiesz pieśń umarłych zórz, gdzie spoczęły czasze chwili zapomnianej. Ja cierpieniu pragnę oddać swoją wolę i spocznę potępiony przy swej duszy starej.
Tyś kobietą, co moją krew oczyszczasz ciemnością, pocałunkami swymi siejesz śmierci zew. A kiedy moimi cierniami nawilżasz swoje cienie, budzi się we mnie Lucyfera śpiew!
Kiedy w mej duszy skruszy się złoty grób, odrzucę śmierć wewnętrznych żalów. Wrota skalane otworzą drogę piekielnej przepaści i wrzucą mnie w głębię wyschłych oceanów.
Kiedy usłyszę szept ogłuchłych dzwonów, wzniosę do nieba kielich ze swą krwią, a w nutach opętanych skrzypiec przed twoją twarzą okryję się łzą.
Wtulę się w twoje gałęziste ramiona, a nocą gęstą opłukam swą twarz. Na obrzezanej łodzi do piekła odpłyniemy, płynąc po moich rozszalałych łzach.
25.06.2004
Dla mojej wspaniałej przyjaciółki Eweliny Białas.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 2379
il. komentarzy : 0
|
linii : 33
słów : 188
znaków : 1038
data dodania : 2006-10-15
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|