|
|
|
|
|
kategoria : Poezja / Poezja wierszowana / Przemijanie
"Otchłań tęsknoty."
a u t o r : SebastianPost
Śmierć na skrzydlatych cierniach nadleci - zrzuci piekielną czarć na mą głowę, czarną mazią splami obraz mej tęsknoty i nad mym ciałem zapłacze mrokiem.
Och, siło ciemności! - chwyć mnie w swój szept! Pochłoń mą duszę gwiazdami otchłani! - a ja zanucę pieśń rozpaczy i umrzeć zapragnę przed twymi czeluściami!
Odejdę alejami grobowców zapomnianych, uniosę z nich czaszę zamarzłych mgieł. Cień mój spiją szatańskie żale, a ja przemienię wodę w krew!
Ułożę swą poświatę na kurhanie rozpaczy! Zakrwawię kajdany obumarłych chwil! Śmierć czarnym płaszczem me ciało okryje, wznosząc na mą cześć hymn!
I poniesie mą duszę do umarłych odcieni - na końcu otchłani stworzy grób tęsknoty i zasnąć zapragnę bólem ukojonym, wsłuchując się w jęki mar wiecznie samotnych.
A kiedy ostatni dech mą duszę opuści, śmierci złożę hołd matczynej dłoni... Gwiazdy szlochem okryją mą powłokę krwawą, a ciemność zapłacze moimi łzami.
19.02.2004
Dla mojej uroczej Moniki Wójcik, która swoim uśmiechem napełnia moje serce.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1783
il. komentarzy : 0
|
linii : 34
słów : 202
znaków : 1036
data dodania : 2006-10-15
|
Brak komentarzy.
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|