|
|
|
|
|
kategoria : Poezja / Inna / Inna
4 pory złudzeń
a u t o r : KonradStaszewski
4 pory złudzeń
Wiosna - Łkałem a mój płacz echem niósł się po całej sali. Błagałem, łkając błagałem o powrót do domu, do ciepła i miłości lecz nie miałem już skrzydeł i otaczały mnie już inne twarze - już nie anioły.
Lato - Wierzyłem w miłość, ludzi i uczucia, szukałem w nich siebie. Znalazłem a oni zrobili ze mnie Gustawa. Stałem się Kainem, który wbił sztylet w swego anioła. Gdy upadałem byłem już cieniem zamkniętym w ramach lustra.
Jesień - Cienie przeszłości utonęły w morzu rozpaczy; Anioł, nieśmiertelny ideał, zdeptany, odtrącony przez swoich podopiecznych odwrócił się od wszystkich i pozostał tylko w moim sercu.
Zima - Suche koryto serca, krew zamiast łez w pustych oczodołach i kości zamiast maski. To tylko pozostało po mnie i list do Ciebie.
Przez cztery pory złudzeń oduczono mnie marzyć, kochać, wierzyć w samego siebie i w ludzi.
Ale czy tylko tego?
Nauczono mnie zabić w sobie miłość i zdeptać Anioła.
Czy można kochać takiego trupa?
06.06.A.D.2006
Konrad Staszewski
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 5.00
il. ocen : 2
il. odsłon : 1644
il. komentarzy : 3
|
linii : 50
słów : 219
znaków : 1049
data dodania : 2006-06-14
|
a u t o r : tomies
d a t a : 2006-07-14
P.szę
chwalę,chwalę, bo sztuka to dla mnie głównie forma nie treść,wszak czujemy, kochamy,nienawidzimy etc. wszyscy my homines sapientes, natomiast umieć to odmalować słowem czy farbą to już kunszt:)
:)
Dziękuję Ci tomies.
Pozdrawiam, Konrad Staszewski
a u t o r : tomies
d a t a : 2006-07-04
Uff
wreszcie Ktoś kto POTRAFI wyrażać a nie tylko czuć
strona 1 z 1
strona :
1
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|