|
|
|
|
|
kategoria : / /
Koniec cz.1
a u t o r : nilla_miau
w s t ę p :
Jestem Oliwia. Mam 15, jestem nie wysoką rudą dziewczyną. Mieszkam z tatą.. Mama ma jeszcze z nami kontakt ale bardzo rzadko. Gdy miałam 3 lata zostawiła nas dla swojej drugiej rodziny. Chodzę do 3 gimnazjum, dobrze się uczę. Mimo że jestem ruda moi przyjaciele nie zwracają uwagi na mój wygląd.
u t w ó r :
**Pierwszy rozdział** ~Rozmowa przy kroplówce~ - Wtorek - -Oliwia.. Czas do szkoły, czekam na dole ze śniadaniem. Powiedział tata. Ledwo otwierając oczy wstałam, ale jakoś nagle przed oczami zobaczyłam mgłę. Tata po 5 minutach znów przyszedł do mnie do pokoju mówiąc już nieco głośniej(Tutaj wtrącę że bardzo lubię spać) -Oliwia wstawaj. Lekko łapiąc mnie za ramie uświadomił sobie że coś jest nie tak i że zemdlałam, szybko poszedł po telefon i zadzwonił na pogotowie. Po rozmowie z panem, tata wziął moją rękę w swoje i powiedział ,,Wszystko Będzie Dobrze''. Dopiero w karetce się przebudziłam, lekarze wypytywali się mnie różnych rzeczy, następnie pani wychyliła się zza mojej książeczki zdrowia którą dał tata i pytała dalej ,, Czy wiesz co było przyczyną zemdlenia, co się dokładnie stało'' wtedy znów zobaczyłam mgłę i przysnęłam. Mój stan zdrowia co chwilę się pogarszał. Gdy kierowca usłyszał komendę lekarza wcisnął gaz i po 5 minutach znajdowaliśmy się na parkingu karetek koło szpitala.
Pamiętajcie to tylko książka pisana przeze mnie, jest trochę oparte na faktach. Druga część będzie już nie długo. c:
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.
śr. ocen : 6.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1504
il. komentarzy : 3
|
linii : 11
słów : 213
znaków : 1131
data dodania : 2017-01-03
|
Nikosian
Dziękuję a poznać się można xD
a u t o r : Nikosian
d a t a : 2017-01-07
I myśle ze mogły myśmy sie poznać Xd
a u t o r : Nikosian
d a t a : 2017-01-07
Bardzo fajne podoba mi sie reszta części także i ładne umie 😂
strona 1 z 1
strona :
1
Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
Wszelkie utwory zamieszczone w serwisie należą do ich autorów i są zastrzeżone prawami autorskimi. Zespół fanfiction.pl nie odpowiada za treść utworów i komentarzy. © 2005 - 2020 fanfiction.pl
|
|